"الجيش الاخلاقي" !!!
عن كاريكاتير
"الجيش الأكثر اخلاقية... هلا بيطلع فيس بوك بيقلك هذا العمل معادي للساميه وبيحذفوه .. طيب هو اللي عمله وبيعمله الجيش مش معادي للانسانيه كلها؟؟".
محمد سباعنه (على صفحته بالفيسبوك)
20 أبريل 2026
-
- امل عياش
- الجمعة, 26 يونيو 2026 - 12:38 ص
-
- الصحافي : واثق شاذلي
- الخميس, 25 يونيو 2026 - 11:21 م
-
- الصحفي نبيل غالب
- الخميس, 25 يونيو 2026 - 04:34 م
-
- ضياء سروري
- الاثنين, 22 يونيو 2026 - 03:46 م
-
- الصحفي : محمد قاسم نعمان
- الأحد, 21 يونيو 2026 - 10:25 م
-
- الصحفي نبيل غالب
- الأحد, 21 يونيو 2026 - 07:03 م
